Окуляри для учнів пов’язані з вищими результатами тестів і кращою успішністю
Окуляри для учнів пов’язані з вищими результатами тестів і кращою успішністю
В одному з найбільших клінічних досліджень, що коли-небудь проводилися в Сполучених Штатах, впливу окулярів на успішність у класі дослідники Університету Джона Хопкінса повідомляють, що учні, які отримали окуляри в рамках шкільної програми, показали вищі результати в тестах з читання та математики. Отримані результати, за їхніми словами, можуть призвести до покращення навчання мільйонів дітей, які страждають на порушення зору та не мають доступу до педіатричної офтальмологічної допомоги.
Дослідження було опубліковано 9 вересня 2021 року у журналі JAMA Ophthalmology.
«Ми ретельно продемонстрували, що надання дітям окулярів, яких вони потребують, допомагає їм досягти успіху в школі», – каже старший автор дослідження Меган Коллінз, доктор медицини, магістр охорони здоров'я, дитячий офтальмолог Інституту ока Вілмера Джона Хопкінса при Медичній школі Університету Джона Хопкінса, доцент в Інституті біоетики Бермана Джона Хопкінса та співдиректор Консорціуму Джона Хопкінса зі шкільних рішень для здоров’я.
У ході клінічного випробування, що проводилося з 2016 по 2019 рік, було проаналізовано успішність 2304 учнів з третього по сьомий класи, які пройшли скринінг, перевірку зору та отримали очки від Vision for Baltimore. Дослідницька група вивчила бали учнів зі стандартизованих тестів з читання та математики, вимірюючи вплив як за рік, так і за два роки. Команда вивчила учнів, які пройшли обстеження зору та отримали окуляри в рамках програми Vision for Baltimore, що була розпочата у 2016 році після того, як дослідники Університету Джона Хопкінса виявили потребу у догляді за зором серед учнів державних шкіл міста. У той час 15 000 з 60 000 школярів від підготовчих до восьмих класів міста, ймовірно, потребували окулярів, хоча багато хто не знав про це або не мав коштів для їх придбання.
Оцінки читання значно покращилися через рік в учнів, які отримали окуляри, у порівнанні з учнями, які отримали їх пізніше. В учнів молодших класів також відбулися значні поліпшення у математиці.
Дослідники виявили особливо разючі покращення у дівчаток, учнів спеціальних навчальних закладів та учнів, які раніше були одними з найнеуспішніших.
«Окуляри принесли найбільшу користь тим дітям, які найбільше їх потребували, – тим, у кого дійсно були проблеми в школі», – повідомила Меган Коллінз, MD, MPH, старший автор дослідження.
Академічні покращення, що спостерігаються після одного року, не зберігалися протягом двох років. Дослідники підозрюють, що це могло бути результатом того, що учні стали менше носити окуляри з часом, можливо через їх втрату або злам.
Дослідники кажуть, що для підтримки академічної успішності, що спостерігається після першого року навчання, на додаток до початкових іспитів та окулярів, шкільні програми з зору повинні докладати активніших зусиль, щоб переконатися, що діти носять отримані окуляри, та замінити їх, якщо це необхідно.
Джерело: Медицина Джона Хопкінса https://www.hopkinsmedicine.org/news/newsroom/news-releases/eyeglasses-for-students-boost-academic-performance-raise-test-scores
Посилання на журнал:
Нейцель, А.Дж. і співавт. (2021) Вплив рандомізованої інтервенційної програми шкільного зору на академічну успішність учнів 3-7 класів. Кластерне рандомізоване клінічне дослідження. JAMA Офтальмологія. doi.org/10.1001/jamaophthalmol.2021.3544.
Коментарі
Завантаження...